Meggyőződésünk, hogy minden megrendelőt, ügyfelet megilleti a vállalkozók és vállalkozások tisztességes hozzáállása, a kellő szakértelem megléte, a minőségi munkavégzés és szolgáltatásnyújtás.
Ezen alapvető dolgokat minden vállalkozónak, vállalkozásnak be kellene tartania, szolgáltatási területtől függetlenül.
Bosszantó és kellemetlen a megrendelőnek, ha egy tisztességtelen módon eljáró, nem megfelelő minőségű munkavégzést vagy szolgáltatást nyújtó vállalkozással kerül kapcsolatba.
Problémák okozója a vállalkozó és a megrendelő közti nem megfelelő kapcsolattartás, és az információk hiánya is, sok esetben vállalkozó hibájából. Nem szükséges valamit túlkommunikálni, de tudomásul kell venni, hogy számos ügyfélnek, megrendelőnek fontos, hogy informálva legyen az ügyek, és a munkálatok menetéről.
Mindenki hibázhat és hibázik is többször életében, nemtől és kortól függetlenül, legyen az akár megrendelő vagy szolgáltatást végző, de a hibákat orvosolni kell.
Előfordulnak olyan esetek, amikor egy feladat kivitelezésében úgy álnak elő problémák, nehézségek, hogy arról sem a megrendelő, sem pedig az adott feladat elvégzője nem tehet. Az ilyen helyzetekben is nagyon fontos az ügyek felek közötti megbeszélése, a kapcsolattartás és konzultáció.
Tehát véleményünk és egyben meggyőződésünk is az, hogy egy vállalkozás az ügyfelei felé tisztességgel viszonyuljon, vállalja kötelezettségeit, tartsa be a kötelező emberi és üzleti normákat.
Sajnos az is gyakran előfordul, hogy megrendelő, legyen az magánszemély, cég, vagy akár állami szervezet, nem tartja be a megbízott vállalkozással szembeni kötelezettségeit, esetleg tisztességtelen módon jár el, ezáltal a vállalkozás terhére súlyos anyagi ér erkölcsi károkat okoz.
Egy vállalkozás képviselje tisztességesen és határozottan saját érdekeit is. Fontos, hogy egy adott vállalkozás talpon tudjon maradni minden időben, tisztes haszonra tegyen szert, fejlődni tudjon. Ezért elengedhetetlen, hogy minden munkának, feladatnak, megrendelésnek meglegyen a valós díjazása. Véleményünk az, hogy a megrendelő szempontjából épp az olcsónak vélt, aránytalanul kedvező díjazású munkák válnak a végén drágává.